dilluns, 2 de març del 2015

LA COBLA PATAFÍSICA 2015 - 2001. CABOSANROQUE

 CaboSanRoque porta la seva col·lecció de sons a l’Arts Santa Mònica


CaboSanRoque presenten a l'Arts Santa Mònica l'exposició "La cobla patafísica. 2015-2001", una mostra antològica de les màquines instrumentals que han creat durant el els darrers catorze anys. L'exposció defuig l'intent de definir o explicar CaboSanRoque a través dels treballs realitzats en àmbits com les arts escèniques o la música, per centrar-se exclusivament en la seva col·lecció de sons i els artefactes sonors que els produeixen.

Què és, o què fan, exactament CaboSanRoque? Per a alguns CaboSanRoque és un grup de música amb una llarga trajectòria; per altres són uns performers que, armats de diferents artefactes, munten espectacles diversos; i, finalment, per als que contemplen les màquines que fabriquen sense tenir massa presents les seves músiques, aquestes podrien considerar obres d'art.

No obstant, hi hauria alguna cosa a afegir: CaboSanRoque són col·leccionistes (patafísics) de sons. Les seves màquines i espectacles produeixen nous sons que, com en les col·leccions de segles passats, es mouen entre el rar i el bell, entre l'erudició i la curiositat, tot això condensat en l'espai i en el temps en els seus particulars gabinets de col·leccionista. Una col·lecció de sons significa entendre la multiplicitat del món sonor, trobar un significat ocult i aprehendre, en el terreny personal, la magnitud del meravellós davant el descobriment de cada nou so. I ens vam quedar meravellats davant els sons que aconsegueixen extreure de les seves andròmines.

Activitat relacionada amb l'exposició
inauguració - Segona planta - 03.03.2015 / 19:00 h
CaboSanRoque amb Pierre Bastien - Segona planta - 12.03.2015 / 20:00 h
CaboSanRoque amb Carles Santos - Segona planta - 21.03.2015 / 200:00h
CaboSanRoque amb Truna - Segona planta - 26.03.2015 / 20:00 h
CaboSanRoque amb Pascal Comelade - Segona planta - 02.04.2015 / 20:00 h
Comissariat:
Roger Aixut, Laia Torrents i Moisés Puente
Disseny expositiu:
Cube bz
Sonorització:
Guiu Llusà
Fotografies:
Inga Knölke
Producció executiva:
Oriol Caba
Catàleg:
Fabulatorio - Arts Santa Mònica
Organitza:
Arts Santa Mònica – Departament de Cultura
Amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona – Institut de Cultura 

www.artssantamonica.cat
NDP_CABOSANROQUE_CAT.pdf



dimarts, 10 de febrer del 2015

XXIX PREMI INTERNACIONAL D’ART SONOR LUIGI RUSSOLO CONVOCATÒRIA 2015


El premi internacional Luigi Russolo és un dels més prestigiosos concursos de composició electroacústica. Es va iniciar l’any 1979 com a homenatge al pintor i compositor Luigi Russolo, el creador de la música sorollista. Inicialment i durant 40 anys el Concorso Internazionale Luigi Rusolo va ser organitzat per Gian Franco Maffina i Rossana Maggia a la Fundazione Russolo-Pratella (Varèse). 
Després d’una pausa breu el concurs reaparegué l’any 2010 coorganitzat per 
Studio Forum i Gràcia Territori Sonor en el context dels festivals Le Bruit de la Neige (Annecy) i LEM (Barcelona).
Per sisè any consecutiu aquest edició es realitzarà en dues localitzacions, Zones Refuges Editions (Doussard – França) el 31 de maig de 2015 i al mes d’octubre de 2014 en el Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA).
OBJECTIUS DEL CONCURS
Studio Forum (Annecy- Festival Le Bruit de la neige) i Gràcia Territori Sonor (Barcelona – LEM) anuncien novament el concurs Luigi Russolo – Rossana Maggia, ara en la seva vint-i-novena edició amb l’objectiu de fomentar la creació de música experimental i electroacústica especialment aquella que està basada en la semàntica sònica de Luigi Russolo.
CONDICIONS PER A PRESENTAR UNA PEÇA
El concurs està obert a participants de qualsevol país, compositors/artistes menors de 35 anys a la data del 15 d’abril de 2015. Hi ha una sola categoria. Cada participant pot presentar una sola peça.
No hi ha tarifa de participació en el concurs.
L’edició de 2015 és de temática lliure. 
La peça ha de tenir una durada d’entre 6 i 10 minuts.
La peça s’ha d’enviar:
Abans del 15 d’abril 2015 (data límit)
Ha d’estar enregistrada en estèreo en un CDR marcat exclusivament amb el títol de la peça.
El CD s’ha d’acompanyar de: 
-Una descripció curta de la peça sense mencionar-ne el nom del compositor.
- Un currículum separat de l’autor.
- Una fotocòpia del DNI/passaport de l’autor.
Adreça de correu: 
STUDIO FORUM
7 rue du Forum
74000 Annecy – France
Cada participant haurà d’enviar un correu electrònic confirmant l’enviament del paquet a la següent adreça: 
stforum@studioforum.net
Aquest any, els treballs també es poden enviar amb https://www.wetransfer.com/ (els documents en PDF o Word. El so en Aif o Wav…) a stforum@studioforum.net
JURAT
El jurat es reunirà el dia 31 de maig 2015 a Zones Refuges Editions (Doussard), escoltarà totes les peces rebudes i decidiran un 1er, 2on i 3er Premi i seleccionaran 10 peces per a participar en la final de Barcelona. Els resultats del concurs s’anunciaran a l’octubre 2015 amb la presentació de les peces seleccionades durant un concert al MACBA (Barcelona) en el context del Dispositiu LEM.
PREMIS
S’atorgararan els següents premis:
A Doussard:
 · Luigi Russolo : 1er, 2on i 3er Premi
 · El Jurat de Faverges seleccionarà 10 peces per a participar en la final de Barcelona.
A Barcelona:
 · Gran Premi Luigi Russolo (d’entre els 3 premis Luigi Russolo)
 · Menció Rossana Maggia per la millor peça què incorpori veus o onomatopeies.
 ·  Menció Gianfranco Maffina per la millor peça què incorpori idees originals de composició.
 · Menció Especial del Jurat.
 - Un Premi Especial del Públic serà atorgat en una sessió oberta al MACBA durant el LEM 2015.
- Un CD amb les peçes guanyadores serà editat per Monochromevision Label (Moscú)
- Cada artista guardonat rebrà 10 còpies. 
- La participació en el concurs implica el consentiment de l’artista perquè la seva peça formi part del CD editat per Monochromevision Label .
- Es realitzarà un concert per a mostrar les peces guardonades a l’acusmonium de Studio Forum durant el festival Le Bruit de la Neige.
-  Les peces participants seran incloses en els arxius sonors de Studio Forum i Gràcia Territori Sonor.
- Les peces guanyadores s’anunciaran a les respectives webs del festival Le Bruit de la Neige i de Gràcia Territori Sonor.
- Les peces guardonades s’emetran al programa de ràdio Música i Geografia a l’FM de Barcelona.
ST DUPONT
- El 2012, l’empresa ST Dupont de Faverges va proporcionar generosament regals pels tres guanyadors. El primer premi va rebre una estilogràfica Ligne 1, un producte creat l’any 1977 just dos anys abans de la primera edició del concurs (Varese, Itàlia). La història de ST Dupont està íntimament lligada a l’Ècole de Musique de Faverges ja què molts dels seus treballadors històricament han estat i són membres de la coral i la mateixa escola està localitzada dins una antiga seu de producció de la empresa.
En l’edició de 2013 el regal del “Gran Premi Luigi Russolo” (Barcelona) va ser una l’estilogràfica  “Andy Warhol ” de ST Dupont numerada 471 de 1964. En 2014, el regalo para el “Gran Premio Luigi Russolo”  (Barcelona) va ser la pluma estilográfica “Humphrey Bogart” ST Dupont, Edition Thématique Bogie Night (valorada en 900 €)
El 2015, el regal per al “Gran Premi Luigi Russolo” (Barcelona) serà la ploma estilogràfica “Orient Exprés edició limitada N°618/1883” ST. Dupont. Aquest objecte és representatiu del moviment, velocitat, dinamisme i espai futurista (Valorada en 1.400 euros).
PARTNERS
Organitzat per: 
Studio Forum
Gràcia Territori Sonor
amb el suport de:
Région Rhône Alpes – Conseil Général d’Haute Savoie – Ajuntament de Barcelona – Generalitat de Catalunya / Departament de Cultura – Zones-Refuges – SACEM
altres entitats associades al premi:
 Experimental Studio Slovak Radio (Bratislava) – Pacific 231 (Dublin) – École de Musique de Faverges – Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA) – Monochromevision (Moscou)

dilluns, 9 de febrer del 2015

Ja podeu veure “Joan, poeta gran”, el nou videoclip de Oriol Tramvia amb Izä i Calamento.

Durant el mes de gener han estat treballant amb la Izä a Casa Almirall on el Grau ha rodat les darreres imatges per el clip de la cançó “Joan poeta gran”. El video clip es una petita reducció del documental de 30 minuts que aviat podrem veure i que explica totes les interioritats del procés de creació de l'Àlbum d'homenatge al poeta.



Més informació al Facebook oficial de l'Oriol:
https://www.facebook.com/ORIOLTRAMVIAOFICIAL

dimecres, 28 de gener del 2015

MICROTOPIES 2015: CONVOCATÒRIA DE MINIATURES SONORES



Gràcia Territori Sonor llança la quarta convocatòria universal de miniatures sonores amb l’objectiu de produïr una edició especial del programa de ràdio Música i Geografia.

Bases:
1. Per participar has d’enviar-nos una peça sonora d’un minut de durada.
2. Cada participant pot enviar solament una peça.
3. El format de l’enregistrament ha de ser AIFF.
4. Pots enviar la teva peça per e-mail a radio@gracia-territori.com o via We Transfer o similar.
5. L’arxiu que ens enviis ha de estar nominat així:
nom_de_l’autor_ciutat_títol_de_la_peça.aif
6. Amb el material rebut i en l’estricte ordre de recepció, es compondrà un mosaic sonor que formarà el contingut d’un programa especial de Música i Geografia.
7. El minut sonor que ens enviis ha d’estar lliure de drets d’autor o sota una llicència Creative Commons que permeti el seu us per a la radiodifiusió en aquest programa i la seva difusió en el blog de Gràcia Territori Sonor.
8. La data límit per enviar la peça és el 2 de maig de 2015.
9. Esperem peces minimalistes, música concreta, enregistraments de camp, ràdio-art, síntesi, samplerisme, improvisació, circuit-bending, collage, drones, experiments amb el temps, micrologies poètiques, paisatges mol·leculars, monòlegs amfibis, patologies sonores… i també tot el contrari.

 GTS

dijous, 15 de gener del 2015

Reflexió sobre els codis ISRC


Us deixo aquí una bona reflexió del meu amic Jeroni Pagan sobre el repartiment de drets d'autor, codis ISRC etc.
Prometo un segon article amb més informació que estem recopilant.

Reflexions a cau d'orella

dimarts, 16 de desembre del 2014

ENRIC HERNÀEZ, "Cançó per a Helena" ja a la venda

Enric Hernàez: Veu i guitarra
Javi Garrabella: Arranjaments, baix i direcció musical
Max Villavecchia: Teclats
Josep Cordobés: Bateria
Óscar Latorre: Trompeta
Gabriel Amargant: Saxo
Isidre Palmada: Trombó
Llorenç Barceló: Hammond
Mercè Serramalera: Veu
Cris Fernández: Veu
Anna Ferrer: Veu

Guille Pérez: Tècnic de so
Albert Guitart: Masterització

Enregistrat als estudis BONSÓ de Gràcia, Barcelona
Masteritzat a alb estudi, Barcelona

Juan Miguel Morales: Fotografies
Rosa Rigau: Disseny gràfic


Enric Hernàez
Javi Garrabella

Max Villavecchia
Josep Cordobés
Óscar Latorre
Gabriel Amargant
Isidre Palmada
Llorenç Barceló
 Mercè Serramalera

Cris Fernández

Anna Ferrer

Guille Pérez

 





http://www.enrichernaez.com/
http://www.enderrock.cat/edr/numero50/discos

Picap
iTunes
Spotify

LEM 2014 ÚLTIMA SETMANA

encontres03_e
FERRAN BESALDUCH + NÚRIA MARTÍNEZ-VERNIS + VICTORIA MACARTE (Badalona / Barcelona / Camelot)
ENCONTRES EN L’ESPAI-TEMPS
Dijous 18 de desembre, 20 h
Seu de GTS
Igualada, 10
Taquilla inversa


Tercer i últim Encontre en l’Espai-temps. Encontre, fricció, cruïlla, entre tres creadors el treball dels quals dóna a entendre un pacte secret amb la natura, que els hi fa a mans els seus misteris amb docilitat. Per quina màgia estan tocats aquests tres taumaturgs de les arts del temps? Què va portar Ferran Besalduch a brandar el so feréstec dels instruments més greus de la família dels saxòfons? Quina força assisteix Núria Martínez-Vernis quan fa de les paraules armes llancívoles i bumerangs emocionals? Quin és el grimori que utilitza Victoria Macarte per extreure els conjurs que li permeten difuminar les fronteres del moviment? Quina serà l’energia que es desprendrà d’aquest encontre de tres artistes que inventen el futur de les seves disciplines posant-les al límit?


glotis03
JOSEP PEDRALS + ANNA PANTINAT (Barcelona)
GLOTIS MAGNA
Divendres 19 de desembre, 20 h
Seu de GTS
Igualada, 10
Taquilla inversa


Anna Pantinat és poeta, i també pianista, trombonista, thereminista, cantant, actriu… implicada en múltiples projectes. Ha publicat la seva poesia en català i castellà, ha guanyat diversos premis i és un dels noms que han de començar a sonar necessàriament amb més força en aquesta ciutat. El nom de Josep Pedrals ja fa temps que ressona en l’escena de la poesia parlada i escrita, no solament local, sinó internacional. Recitador i poeta d’escenaris i llibres i premis, mestre de la prosodia, autor de teatre, col·laborador múltiple i també, a estones, músic. Ambdós tancaran aquest cicle de Glotis Magna amb la sessió que els comissaris han batejat “Contorsiona que fa fort!”. També tancaran el LEM 2014, que ha viscut una de les edicions més llargues de la seva història. I amb el regust de tots els universos viscuts aquests mesos ens endinsarem en l’univers, molt més previsible, de les festes nadalenques.

LEM

dimarts, 9 de desembre del 2014

LEM 2014, SETENA SETMANA

marc_ocallaghan_expo
MARC O’CALLAGHAN (Barcelona)
INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ
Dijous 11 de desembre, 19 h
Seu de GTS
Igualada, 10
Entrada lliure


Us presentem una exposició del treball de l’autor del raig vermell format per cinocèfals que va ser la imatge del LEM 2013, Marc O’Callaghan, que tant en la seva tasca d’il·lustrador com en les seves altres facetes de músic, poeta i performer, aplica el principi de correspondència per explorar el món a partir de la idea de que existeixen diferents ordres de realitat. D’aquesta manera, O’Callaghan extreu els símbols primordials que s’amaguen entre els plecs del present continu i ens transporta a un espai mític i intemporal. Ha exposat en diversos espais de la ciutat, ha fet obra mural, cartellisme i nombroses portades de discs per a diversos segells europeus. El que se presenta en aquesta exposició són 12 il·lustracions corresponents a les 12 places originals de Gràcia, aplicant el mètode paranoicocrític dalinià a partir de les geometries urbanístiques que determinen les places com a entitats psíquiques.


glotis02
ORLANDO GUILLÉN / ANDREU SUBIRATS (Acayucan / Tortosa)
GLOTIS MAGNA
Divendres 12 de desembre, 20h
Seu de GTS
Igualada, 10
Taquilla inversa


Segona sessió d’aquest cicle gutural i magnètic de veus humanes i inhumanes. Porta per títol “De si anava dret que va néixer pla”, es produirà amb goig i conciència i compta amb dos convidats: Orlando Guillén i Andreu Subirats. A un no li agrada Lezama Lima i la seva poesia és de la quarta dimensió dels vitricolls. A l’altre, li agrada anar a peu i dir-ho clar. Ambdós han escrit, publicat, traduït i recitat. Un s’ha relacionat amb Baudelaire i amb Villon, l’altre amb Espriu i Vinyoli. Per continuar amb el trencaclosques, fins i tot un ha traduït a l’altre i l’altre col·labora sovint amb músics. Tots dos han publicat la seva obra en diverses i conegudes editorials, han coincidit en recitals i altres territoris temporalment autònoms. No us els perdeu, o no els trobareu.


aida_nadeem
AIDA NADEEM (Bagdad)
Dissabte 13 de desembre, 21 h
MACBA – Auditori
Plaça dels Àngels, 1
8 € / 6 € anticipada


Aida Nadeem és una compositora, vocalista i instrumentista nascuda a Bagdad i afincada actualment a Escandinàvia, La seva música tant es nodreix de la tradició sonora de l’Irak i el Turkmenistan com de la poesia àrab contemporània, i s’expressa amb una instrumentació ben singular: fagot, veu i electrònica. Amb aquesta màgia, Aida Nadeem captiva i embruixa. La seva música, atmosfèrica i enigmàtica, traspassa les fronteres geogràfiques i culturals. Ha estat fagotista de la Iraq’s Symphony Orchestra, ha explorat la música de les avantguardes i els ritmes de les músiques dels carrers de Bagdad. La premsa de Nova York la descriu com “la Laurie Anderson d’Orient”. Ha estat premiada per les seves músiques per cinema, nominada per als BBC Awards en 2007 pel seu disc Out of Baghdad i l’any passat el seu nou àlbum Beyond Destruction va arribar al tercer lloc dels World Music Charts Europe. Poder presentar-la al LEM és un veritable luxe i assegura una experiència inoblidable.



alb-estudi

divendres, 5 de desembre del 2014

LES CLAUS DE JADE, "80º" descàrrega gratuïta, oberta a donacions


Gravat i mesclat per Fernando Redondo “Dinky” i produït per Les claus de Jade a “Can Clau” (Cla-verol) i “Atita estudi” (Barcelona) entre els mesos d’Agost del 2013 i Febrer del 2014.
Masteritzat per Albert Guitart a alb-estudi.com
Disseny artístic: Oriol Corral i Disseny gràfic: Arnau Ribera
Tots els drets reservats.
© Les claus de Jade (2014) lesclausdejadeinfo@gmail.com


LES CLAUS DE JADE SÓN:
Víctor Blanca : Veus, guitarres acústiques, ukelele ,baix i melòdica
Sergi Blanch : Veus, guitarres acústiques, armònica i sitar
Juan Cantón “Juantón” : Veus, caixó i percussions

released 31 May 2014 

Disc recomanat per EDR

dilluns, 24 de novembre del 2014

Presentació del disc "No tornaré a ser socràtic", de Domestick Tick Band

 

NO TORNARÉ A SER SOCRÀTIC

El periodista gironí Josep Enric Raspall i Cosafina entrevista a tres membres anònims del grup de música Domèstic Tick Band, en motiu del seu nou disc “No tornaré a ser socràtic”. L’entrevista té lloc un dia abans de les coses que van passar el dia després, com per exemple, que una persiana va tancar malament, un colom va riure sense voler i un acròbata va perdre els pensaments en mig d’una acrobàcia il·legal (extracte d’una entrevista de 896 pàgines).
PERIODISTA: Moltes gràcies per ser aquí.
UN D’ELLS (o una d’elles, no ho sabem): No es precipiti.
PERIODISTA: Degut a que mantenen l’anonimat i no conec els seus noms, si em permeten els numeraré.
UN D’ELLS: D’acord, però faci-ho amb el mateix número.
UN D’ELLS: El 22
UN D’ELLS: El número de cançons del nou disc…
PERIODISTA: Però com els distingeixo?
UN D’ELLS: Si cal, amb lletres…
P: D’acord
22a: Estem molt d’acord, oi, en aquesta entrevista?
P: El títol del disc és “No tornaré a ser socràtic”. D’on ve aquest títol?
22b: De lluny
22c: Sense exagerar.
22a: Abans ho érem, de socràtics i exagerats, però Sòcrates ens ho va treure de cap.
22b: Ara ja no tenim mal de cap.
22c: Jo no tinc cap, això és una pròtesi. No tinc cap cap.
P: A l’escola vaig estudiar que el socratisme extreu els coneixements innats que tenim dins, l’efecte llevadora…
22c: Socràtic passat per Plató, oi?
22b: La mare de Sòcrates era llevadora.
22c: Et feia llevar molt d’hora.
22a: El pare de Sòcrates també era llevadora, però es llevava més tard, quan el nadó ja havia crescut.
22c: De fet el despertava el nadó. Ei, pare de Sòcrates, que ja he nascut fa anys…
22a: El pare de Sòcrates, a més, era presocràtic.
22c: Quan va néixer Sòcrates ho va deixar de ser, per respecte al seu fill.
P: Parleu-me de la portada…
22a: Ella mai parla de nosaltres, no veig perquè nosaltres hauríem de parlar d’ella.
22c: La portada… Ara no la recordo.
DTB_NoTornareASerSocratic_700px
22b: La portada del disc és ben socràtica, però al revés. El socratisme, com la llevadora, fa néixer el coneixement que duem dins… De dins a fora. Però el lluç de la portada fa el contrari, de fora a dins, que es com mengem la majoria.
22a: Es menja el coneixement. Som el que mengem.
22c: Jo cada cop sóc més escalivada.
22a: Clar que el lluç podria no estar engolint sinó expulsant…
22c: D’això en diem vomitar. Un acte ben socràtic, vomitar veritats.
22a: La història n’és plena de vomitadors de veritats.
P: A l’anterior disc el grup es deia The Domestic Tick Band, ara en canvi llegim: Domèstic Tick Band.
22c: No hi havia pressupost per l’article.
P: I Domèstic ho escriviu en català…
22a: És una llengua que ho permet.
22c: Permet escriure “domèstic”.
22b: És una de les millors llengües per escriure “domèstic”.
22a: No en conec cap altra millor.
P: Quines referències musicals teniu?
22b: Jo és que no escolto música…
22a: Totes les que sonin, inclòs l’esternut.
22c: Som molts membres anònims, el criteri és no posar-se d’acord amb les influències.
22b: I després en David fa el que vol…
22c: Que generalment és prescindir de tot el material que li enviem i fer-ho tot ell…
22a: Cosa que aplaudim.
Aplaudeixen.
P: Però alguna referència en concret.
22a: Avui, Vainica Doble, Alice Coltrane, Juana Molina, Violeta Parra, Petula Clark, Iva Bittova, Paquita la del Barrio i Isabel Torrents Farragosa, la veïna del quart.
22b: Jo exactament les contraries.
22c: Totalment d’acord amb un dels dos, esculli vostè.
P: Una mica disperses, aquestes influències, oi? No és un pèl contradictori?
22a: Quins àpats li agraden, a vostè?
P: A mi? No sé… L’escalivada.
22a: I què més?
P: La cueta de rap, els calamarcets amb favetes, el pa amb tomàquet, la sopa de galets, l’arròs a la cassola, la pizza…
22a: Plats ben diversos… Li sembla contradictori el seu gust gastronòmic?
P: Vist així…
22a: Doncs compri’s ulleres per veure-ho així…
P: Per separat, els membres de DTB feu música?
22c: Jo per separat no faig res, no em surt bé separar-me de mi mateix, em marejo.
22a: Jo faig música interior, sona si la penses.
22b: Jo m’he especialitzat en música de dimecres, sempre que no sigui festiu.
P: Començo a entendre perquè mantenen l’anonimat.
22c: També mantenim l’equilibri.
22a: No sempre.
22b: No sempre mantenim l’equilibri, per resumir.
P: Presentaran el disc?
22a: I tant! Això m’ha dit el David. I serà aquest mes de novembre.
22b: El 29 de novembre a les 20h, a l’escenari de la llibreria Calders, al Passatge Pere Caldres 9, tocant Parlament. No és el títol de cap cançó, és que tinc informació…
22c: Jo no tinc informació però crec que el David cantarà alguna cançó… I potser no ho farà sol.
22a: I es podrà comprar el disc i alguna cosa més que és sorpresa a part de ser alguna cosa més.
22b: Les preguntes de les influències ja s’han acabat? M’havia acostumat…
P: A l’anterior disc hi havia col·laboracions. En aquest disc també n’hi ha, de col·laboradors?
22c: Sí.
22b: Tots el que han col·laborat en el disc surten al disc. Ben esmentats.
P: Com definirien el nou disc?
22a: Rodó.
22c: Divers.
22b: Rodó i divers.
22a: Sense prejudicis.
22c: Més ben acabat que l’anterior.
22a: I sense prejudicis.
22c: Però amb cos, aquest disc ha anat al gimnàs. Les cançons sonen més…
22c: Fins i tot quan no sonen sonen més.
P: Algun estil que us hagi marcat?
22c: El country. Em va marcar de per vida, no n’he tornat a sentir mai més, de country.
22a: Aquesta pregunta és molt similar a una d’abans, no?
22b: L’estil és el nostre, com la tàctica d’un entrenador de futbol. No li direm pas.
22c: No m’agrada el futbol, especialment quan hi ha partit.
P: Heu trigat quasi dos anys a publicar un nou disc…
22a: El teníem el dia següent de publicar l’anterior, però ens vam oblidar…
22c: Jo m’he oblidat de l’anterior i tot.
22b: Crec que el proper ja el tenim, però he oblidat on.
22a: El temps ens fa riure, per això fem cançons.
P: Què heu volgut dir amb aquest disc?
22c: Si volguéssim dir alguna cosa la diríem.
22a: I no faríem un disc, faríem una conferència.
22b: O una roda de premsa.
22a: Però hem fet un disc.
22c: Perquè no volem dir res, volíem fer un disc.
P: Moltes gràcies.
22abc: Moltes de res.

http://penjaments.wordpress.com
http://foravial.blogspot.com.es/2014/11/el-no-tornare-veura-la-llum.html
http://domestictickband.bandcamp.com/releases